...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiKulturaOblicza współczesnej japońskości - Mediatyzacja a tożsamość narodowa w powojennej Japonii – wybór pr

Oblicza współczesnej japońskości - Mediatyzacja a tożsamość narodowa w powojennej Japonii – wybór pr

4,50 zł
Kod: 978-83-63103-42-2
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka jest zbiorem artykułów polskich autorów (japonistów i nie tylko), zajmujących się badaniami rozmaitych aspektów współczesnej kultury japońskiej. Teksty zamieszczone w tomie dotyczą szeroko rozumianej problematyki tożsamości (narodowej, artystycznej, płciowej). Pokazują w jakim stopniu jest ona dostrzegalna w tekstach współczesnej (pop)kultury japońskiej.
Format pdf
Format pdf
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydanie DL-ebwm
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych
Wydawca Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych
Wydawca Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych
Rok wydania 2014
Rok wydania 2014
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: